Site-ul nostru utilizează module cookie și alte tehnologii similare pentru a optimiza funcţionalitatea si a îmbunătăţi experienţa de navigare.

Cineva cumpara
Set masa si scaune.
  • Nou
  • Stoc epuizat
1.720,00 lei
Cineva cumpara
SET MASA SI SCAUNE TAPITATE
  • Nou
  • Stoc epuizat
1.910,00 lei
Cineva cumpara
Bucatarie din mdf vopsit model jazzBucatarie din mdf vopsit model jazz
  • Nou
  • Stoc epuizat
17.500,00 lei
Cineva cumpara
Living din mdf acrilic
  • Nou
  • Stoc epuizat
3.800,00 lei
Cineva cumpara
Sufragerie cu fronturi din mdf
  • Nou
  • Stoc epuizat
4.850,00 lei
Produsele noastre
Servicii oferite
100% tranzactii securizate
100% tranzactii securizate
Folosim sisteme securizate de plata
Calitate garantata
Calitate garantata
Garantia calitatii o certifica un portofoliu de peste 2000 de clienti
Suport tehnic
Suport tehnic
Ai o nelamurire? Specialistii nostri iti raspund cu drag solicitarilor tale

Cum comand?

Comenzile online sunt livrate in terme  de 24-72h de la receptionarea lor, in cazul in care acestea exista pe stoc.
Pentru mobila la comanda termenul este de 7-10 zile din momentul primirii comenzii si achitarii avansului.

I. Online

Pentru a comanda online trebuie fie sa iti creezi un cont pe site-ul ubymob.ro daca nu ai deja unul.

  • Pasul 1

    • Dupa ce ai ales produsul pe care il doresti apasa pe butonul "Adauga in cos". Produsul va fi adaugat in cosul tau de cumparaturi.
  • Pasul 2

    • Pentru a vedea ce produse ai selectat apasa butonul "Cosul meu".
  • Pasul 3

    • Dupa ce ai adaugat toate produsele pe care vrei sa le cumperi apasa butonul "Cosul meu", iar apoi daca vrei sa finalizezi comanda apasa "Finalizare comanda".
  • Pasul 4

    • In noua pagina care se va incarca iti va aparea optiunea "Trimite Comanda". Apasa acest buton si comanda ta este aproape gata, mai ai doar un pas!

      • daca nu te-ai logat inainte de a incepe cumparaturile ti se va deschide o noua ferestra in care trebuie sa introduci adresa de e-mail si parola;
      • daca esti deja logat trebuie doar sa introduci datele de contact care vor fi folosite pentru a lua legatura cu tine si pentru a-ti fi livrate produsele ulterior.

II. Prin e-mail

Poti comanda produsele preferate si completa formularul de contact de pe site.

Cum platesc?

1. Ramburs

  • Se platesc produsele curierului care livreaza impreuna cu taxele de livrare incluse in valoarea facturii.

2. Plata prin Card

  • Online pe site-ul ubymob.ro

    • Se pot efectua plati online cu cardul (personal sau al firmei);
    • Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD;
    • Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzactii;
    • Pentru finalizarea oricarei tranzactii trebuie furnizat:

      • codul cardului (toate cifrele de pe fata cardului, fara spatii);
      • data de expirare;
      • ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura ta.

Optiuni de expediere

Produsele realizate de noi sunt livrate prin compania de curierat Fan Curier dar se pot livra, la cererea clientului cu orice alta firma de curirat rapit

Toate produsele sunt noi sunt personalizate cu datele flientului

Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.

Transport gratuit in Pascani pentru comenzile de peste 150 lei si in tara peste 300 lei in limita a 4 kg, in raza de acoperire a firmelor de curierat.

*IMPORTANT!

Produsele se pot verifica la livrare doar daca s-a ales in prealabil optiunea deschidere colet.
Livrarea produselor se face pana in fata imobilului casa / bloc. Clientul are obligatia de a se asigura ca, la data livrarii, exista persoane desemnate pentru a primi produsele.


Politica de returnare pentru site-ul www.ubymob.ro

Potrivit legislației în vigoare, Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului cu suportarea cheltuielilor de returnare.

Clientul este informat asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 14 zile de la data solicitării returului, sub beneficiul recepției cantitative și calitative a returului, conform prezentei politici, prin aceeași metodă de plată.

Clientul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepția cazului în care Vânzătorul acceptă să suporte acele costuri. În cazul vânzârii on-line, pentru produsele care au fost livrate la domiciliul Clientului la momentul încheierii contractului, Vânzătorul preia produsele pe cheltuiala sa dacă produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poștă sau curier.

Clientul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.

Produsele confecționate conform instrucțiunilor clientului /produsele configurate special nu pot fi returnate.

Din motive de igienă, produsele textile destinate folosirii personale intime (inclusiv dar fără limitare la saltele, prosoape, lenjerii de pat, halate, perne) și care au fost desigilate vor fi considerate purtate /utilizate, și nu pot fi returnate și /sau înlocuite decât pentru lipsă de conformitate.

Livrarea, transportul și/sau montajul sunt servicii distincte, oferite de către noi, ce comportă opțiunea Cumpărătorului și plata unui preț. Livrarea, transportul și/sau montajul nu sunt servicii standard. Pentru serviciul de retur al bunurilor, sunt exceptate de la exercitarea acestuia serviciile de: livrare, transport și/sau montaj al produselor dacă Cumpărătorul a exprimat în prealabil acordul expres pentru executarea acestora. Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate după specificațiile și instrucțiunile Cumpărătorului sau personalizate distinct pentru acesta, produsele care se pot deterioara sau degrada rapid, produsele ce sunt parte a unui ansamblu și nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente.

În cazul în care vă putem ajuta cu alte informații, vă rugăm să ne scrieți la adresa: suport@ubymob.ro În plus, puteți completa formularul de retur și trimite către aceeași adresă de email: suport@ubymob.ro.

Returnare Saltele

În termen de 30 zile de la data cumpărării se poate returna orice Saltea. Pentru saltelele returnate, care au dimensiuni recomandate pentru paturile din colecția UbyMob, se aplică o taxă de 15% din valoarea saltelei pentru acoperirea costului de retapițare. Pentru saltelele cu dimensiuni atipice, alte dimensiuni decât cele recomandate pentru paturile din colecția UbyMob, se aplică o taxă de 50% din valoarea saltelei. Dacă salteaua nou aleasă va avea un preț mai mare, clientul va achita diferența, iar dacă prețul este mai mic, UbyMob va rambursa diferența. UbyMob asigură contra cost, la solicitarea clientului, serviciul de transport. Nu se acceptă returnarea saltelelor murdare, deteriorate (tăiate, rupte), pătate sau care prezintă alte semne de uzură anormală.